Ahad, 22 April 2012

Pengalaman Pertama Berblog

Assalamualaikum wbt....

Ehem..ehem...seronoknye ada blog sendiri...
Sebenarnya aku tengah excited ni nak bagitau kat korang yang aku dah ada blog sendiri.  Padahal aku main bedal je masa memula nak create blog ni...belajar pun dari google je...ye la kan...aku ni jenis yang pemalu...so nak tanye kat memember takut dorang kata aku ni ketinggalan zaman le pulak...adeihhh...

So, untuk 1st posting ni aku membebel je la pasal keseronokan aku berblog...besnye...harap2 lepas ni hidup aku akan berubah...berubah dari buta IT jadi celik pulak.  Harap2 kepada yang membaca entry aku ni doakan la ye supaya usaha aku untuk memajukan diri sendiri ni berjaya...

Hidup ni tak kan berubah kalau kita yang tak berani untuk merubahnya sendiri.  Mana tau satu hari nanti dengan langkah pertama aku ni, hidup aku akan berubah.  Yelah, tak cuba mana nak tau kan.  Padahal hari2 mengadap komputer, online internet, online FB ntah mcm2 lg.  Tetiba baru harini dtg pulak idea nak cuba create blog...kelakar pun ade gak sebab kena gelak dengan anak2...ye la...anak dah 4 baru nak jadi blogger konon...keh3...sengih sorang dah ni...

Apa pun tahniah lah untuk diri sendiri sebab dah maju setapak ke depan...
***so, after this aku harap sangat yang aku ni makin maju lagi...lagi dan lagi...HOPE SO!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan